Προσφέρουμε επιστροφές για επιλέξιμα προϊόντα αγορασμένα από το e-shop μας.
Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, και άθικτο.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Απαιτείται απόδειξη αγοράς, όπως η επιβεβαίωση παραγγελίας ή απόδειξη.
Διαδικασία Επιστροφής:
Για την έναρξη μιας επιστροφής, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών ή χρησιμοποιήστε τον καθορισμένο σύνδεσμο επιστροφής στον ιστότοπό μας.
Παραθέστε τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως λεπτομέρειες παραγγελίας, λόγο επιστροφής και υποστηρικτικά έγγραφα ή φωτογραφίες, εάν χρειάζονται.
Μόλις εγκριθεί η επιστροφή, θα λάβετε περαιτέρω οδηγίες για το πώς να επιστρέψετε το προϊόν, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης επιστροφής και οποιωνδήποτε απαιτήσεων συσκευασίας.
Αποστολή Επιστροφής:
Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την αποστολή του προϊόντος πίσω προς εμάς.
Συνιστούμε τη χρήση μιας μεθόδου αποστολής που επιτρέπει παρακολούθηση και να λάβετε απόδειξη αποστολής.
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το λάθος έγινε από εμάς.
Επιθεώρηση και Επιστροφή Χρημάτων:
Κατά τη λήψη του προϊόντος, θα γίνει επιθεώρηση για να διαπιστωθεί αν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής.
Αν το προϊόν κριθεί κατάλληλο, θα εκτελεστεί η επιστροφή χρημάτων στο αρχικό μέσο πληρωμής ή, εναλλακτικά, μέσω ενός άλλου συμφωνημένου τρόπου.
Χρόνος Επιστροφής Χρημάτων:
Αναμένουμε να εκτελούμε επιστροφές χρημάτων το συντομότερο δυνατόν.
Ωστόσο, μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση με βάση τον τρόπο πληρωμής και την τράπεζα του πελάτη.
Μη Επιστρεφόμενα Προϊόντα:
Ορισμένα προϊόντα μπορεί να εξαιρεθούν λόγω προδιαγραφών υγιεινής, πνευματικών δικαιωμάτων ή άλλων κανονισμών. Αυτά θα σημειώνονται στον ιστότοπο.
Ανταλλαγές:
Μπορεί να προσφέρουμε ανταλλαγές βάσει διαθεσιμότητας προϊόντων και προτιμήσεων πελατών.
Υποστήριξη Πελατών:
Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για οποιαδήποτε ερώτηση ή ανησυχία σχετικά με επιστροφές.